Pages

Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ

Վիպակ։ Հիշողությունների պատումների շարք։

Տևողությունը՝ 3 ժամ 23 րոպե

Լսել աղբյուր կայքի համապատասխան էջում՝
https://grqaser.org/am/727/location
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 1
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 2
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 3
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 4
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 5
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 6
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 7
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 8
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 9
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 10
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 11
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 12
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 13
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 14
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 15
Արմինե Բոյաջյան, Նկարում եմ նապաստակ - մաս 16

Ամբողջը ներբեռնել